poniedziałek, 30 grudnia 2019

Na planie kwadratu

 Z kordonków melanżowych wychodzą cudeńka, w każdym razie mnie zachwycają. Jakiś czas temu kupiłam taki jasny zielonkawy kordonek cable 5. Postanowiłam, że zrobię serwetkę z elementów:



Kwadratowa z 25 małych kwadracików ... znany motyw.
Nie jest duża ... bok ma 40cm.


Zmiana oświetlenie i ... kolorki jakby inne, cieplejsze:


Nie wiem dlaczego ale serwetki z tych elementów bardzo mi się podobają. Są czasochłonne ale bez względu na to jaką niteczkę wezmę ładnie wychodzi. Jakoś nawet specjalnie układać nie trzeba by pięknie się prezentowało. Jednak by nie zawiało monotonią znalazłam nowy ... także z takich kwadracików ale wzór inny. Muszę spróbować ... Ale to już w 2020 roku.
Pozdrawiam serdecznie.

1 komentarz:

  1. Podziwiam takie elementowe serwety i serwetki!!!
    Wszystkiego najlepszego, najzdrowszego i najradośniejszego w nowym 2020 roku:))

    OdpowiedzUsuń