piątek, 22 marca 2019

kwiat w rozkwicie

Znalazłam schemat, który wyglądał niepozornie ale miał sporo rzędów. Zależało mi na większej serwecie, bo takie chciałabym teraz robić ... choć kilka. Miałam jeszcze jeden kordonek koloru kremowego i z niego postanowiłam zrobić to coś:


 Polubiłam kordonki maxi. Szydełko jakie używam do tej niteczki to TULIP 1.5mm.


 Zaczęłam ... i jak zaczęłam tak szybko skończyłam. Bardzo fajnie się szydełkowało. Trudniej wyglądało usztywnianie. Ale udało się.


 Po usztywnieniu bardzo mi się podoba. Ma siedem płatków i przez to jest taka nietypowa jak dla mnie. Ma 52cm:


8 komentarzy:

  1. Przepiękna jest ta serweta! Przyglądam się niteczce i dokładnie widzę, że jest to miękka, wdzięczna nić. Pięknie to wykonałaś.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam kilka kordonków maxi i ta niteczka, dla mnie, rzeczywiście wdzięczna jest w szydełkowaniu. Bardzo ją lubię. Dziękuję za miły komentarz.

      Usuń
  2. Krásný ubrus jsi vyrobila. Moc se mi líbí. M.

    OdpowiedzUsuń
  3. Serwetka jest cudna:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na schemacie, który znalazłam jest taka niepozorna. Nie miałam zdjęcia więc z tego niepozornego schematu zbyt wiele nie mogłam dostrzec. Ale ..... jak już ją zrobiłam zachwyciła mnie. Cieszę się, że innym moje wykonanie także się spodobało. Dziękuję.

      Usuń
  4. Krása, krása.....Hned se mi zatetelilo srdce....Hezký den všem....

    OdpowiedzUsuń