wtorek, 12 marca 2019

Kwiatowe motywy zawsze mile widziane.

W dużej serwecie ... którą znalazłam na YouTube.
Od razu wiedziałam, że chcę ją zrobić.  Długo się nie zastanawiałam. Wybór kordonka zajął mi 5 minut ... biały czy kremowy, biały czy kremowy a może ... nie, jednak żadne może ... wybór padł na kremowy i do dzieła.


Trochę czasu mi zajęło zanim zrobiłam ją w całości. Oczywiście nie byłabym sobą gdybym czegoś nie zmieniła. Ostatni rząd jest inny niż na filmiku ... chociaż z daleka wygląda tak samo.


Serwetę wykonałam  kordonkiem maxi, szydełkiem 1,5mm. Wyszła całkiem spora bo ma 72cm. I jak tu bez szablonu koła sprawić by była okrągła i pięknie się układała?! Mam na to swój sposób i przyznam się, że to wychodzi. Jest czasochłonne i troszkę muszę się nagimnastykować ale i taki ruch mile widziany.


Wiem, że nie tylko mi się spodobała. Bardzo mnie to cieszy.  Taka serweta jest piękną ozdobą.

15 komentarzy:

  1. Wspaniałe dzieło!!! Bardzo mi się podoba! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Cieszę się że podoba się nie tylko mi. To miłe.

      Usuń
  2. To nie tylko piękno zawarte w niezwykle uroczym wzorze. To wręcz magia wzoru,koloru , a także, a może przede wszystkim , ślicznie wykonana serweta. Przepiękne dzieło!

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczna serweta, Boże ale Ty się musiałaś przy niej opracować.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już przymierzam się by zrobić taką z białego kordonka. Już wiem co mnie czeka 🤓.

      Usuń
  4. Przepiękna jest ta serweta:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Patrzę, patrzę, podziwiam i nadziwić się nie mogę. Wspaniała serweta i jak cudnie i równiutko wykonana:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam maty szablonu by równo ją zablokować zatem to jest dla mnie największe wyzwanie. Sporo muszę się nagimnastykować. Cieszę się kiedy takie komentarze czytam bo to znaczy, że się udało. Potrzebuję takiego "drugiego" oka. Dziękuję

      Usuń
  6. Pięknie wykonana serwetka.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Krásná práce a pečlivost při háčkování obdivuji. M.

    OdpowiedzUsuń
  8. Prześliczna serweta z ciekawym wzorem. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wzór urzekł mnie jak tylko zobaczyłam filmik z wykonaniem na Youtube. Myślę, że kolor także ma znaczenie. Dziękuję za miłe słowa.

      Usuń
  9. Piękna serweta :) Gratuluję wytrwałości i umiejętności :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Wytrwałość to moje drugie ja. Przydaje się w pracy zawodowej i jak najbardziej w realizacji pasji np fotografii przyrody czy szydełkowaniu. Pozdrawiam serdecznie

      Usuń