niedziela, 3 marca 2019

Biała serweta

Szydełkowanie dużej, takiej powyżej 60cm, serwety zabiera mi sporo czasu ... tym bardziej, że ja zawsze robię kilka różnych serwet na przemian  ... aby się nie znudziło. Oto kolejna. Schematów szukam w gazetkach i w internecie. Wzór do serwety, którą chcę pokazać dzisiaj znalazłam w internecie. Nie do końca pasowało mi wszystko więc troszkę go przerobiłam ale niewiele.  Zatem:


Użyłam do niej kordonka Muza 20, szydełko 1,1mm 


Wielkość tej serwety to 70cm.
Była dla mnie niemałym wyzwaniem. Udało się. Bardzo mi się podoba.


Trudno blokuje się takie serwety gdy nie ma się szablonu. Muszę kupić sobie matę do napinania ?!? Koniecznie.


19 komentarzy:

  1. Ach, tak jemná a krásná práce. M.

    OdpowiedzUsuń
  2. Serweta jest zjawiskowa :) Jej piękno widać dopiero na ciemnym tle :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, na ciemnym tle widać więcej. Patrzyłam czy nie za dużo ... hihihi :) Dziękuję za miłe słowa.

      Usuń
  3. Och, jakie cudeńko. Janie mam cierpliwości i talentu w szydełkowaniu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja także nie mam cierpliwości. Często chciałabym już teraz widzeć efekt pracy. Ale kiedy zaczynam coś robić co wiem, że zabierze mi sporo czasu to cieszy mnie każda chwila która pokazuje mi piękny efekt tego co robię. To sprawia mi radość, odpręża, uczy wytrwałości. Dziękuję za miłe słowa.

      Usuń
  4. Przyznaję, że wielkość serwetki jest imponująca. Podoba mi się wzór.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wielkość była wyzwaniem ale się udało. To moje pierwsze takie duże serwety. Szykuję sie do dużego obrusa. Ale ... :). Wszystko w swoim czasie.

      Usuń
  5. Och, piękna praca!!! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolejne cudeńko! Przepiękna serwetka!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  7. Możesz być dumna z takiego dzieła! Prześliczna serweta!
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wcześniej w komentarzu ktoś określił zjawiskowa. Tak, tak ona jest zjawiskowa, Cudna

    OdpowiedzUsuń