poniedziałek, 5 sierpnia 2019

Białe ozdoby

Na czas wakacji chciałam zawiesić szydełkowanie ale się nie daje. Co jakiś czas tam dłubię sobie na szydełku i takim to sposobem zawsze coś tam da się stworzyć. Zanim pokażę to co udziergałam w letnie wieczory wystawiam trzy białe serwetki, które zakończyłam tuż przed wakacjami ... tak rzutem na taśmę. Trzy takie trzydziestki :).

pierwsza najmniejsza z nich ale 30cm ma:




druga i trzecia to serwetki po 37cm :
*



*



Wszystkie trzy zrobiłam z kordonka maxi. Bardzo lubię ten kordonek. Ot takie cudeńka można z niego stworzyć. Małe a cieszą oko.
 Pozdrawiam serdecznie.

3 komentarze:

  1. Przepięknie wyszły te serwetki:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne serwetki! kordonek maxi, a wyglądają delikatnie i misternie! moją faworytką jest pierwsza :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Na lato najlepsze szydełko. Podobają mi się wszystkie serwetusie:)

    OdpowiedzUsuń