piątek, 1 lutego 2019

złota serweta i ... małe dodatki:

... z kwadratowych elemencików ...


 ... szydełko TULIP 1,5mm, kordonek Maxi Bora ze złotą nitką ... 


Kiedyś pisałam, że ta złota niteczka bardzo się plącze. Wiedziałam, że w całości dużej serwety z tego nie zrobię bo się zaplączę. Zatem coś z małych elementów. Tak powstała ta duża serweta o wymiarach 78 cm.


albo jak kto woli mały obrusik:

  

Szukałam pomysłu także na małe serwetki i takie też wyszydełkowałam. Z resztki niteczki wyszło mi coś takiego (te małe muszę jeszcze usztywnić):


Mogę powiedzieć, że stworzyłam piękny złoty komplet:


A że mam jeszcze inne złote serwetki jest więc możliwość pozłocenia całego pokoju, nie tylko stoliczków czy ławy.



2 komentarze:

  1. Wspaniale prezentują się serweta i małe serweteczki! Można je w różnoraki sposób ze sobą komponować. Podziwiam i pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja uważam,że serwetka jest cudna!!Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń