sobota, 9 lutego 2019

z motywem wiatraczka

Jakiś czas temu kupiłam kordonek troszkę grubszy niż zwykle czyli Aria5. Miałam jakiś pomysł, który szybko mi gdzieś uleciał. Kordonek kupiony i co teraz ... ?! ... chciałabym stworzyć coś ładnego, co przyda mi się w pokoju. Mam kilka ulubionych schematów do których często sięgam. Tym razem jednak solidnie go skróciłam, chciałam coś innego. Tak powstały dwie oto serwetki wielkości 36cm każda:


Dziergałam szydełkiem 1,75mm ... choć zastanawiałam się nad 2mm ale ... 


 Bardzo podoba mi się ten motyw w środku.


A jest to fragment z pomarańczowej, różowej czy białej serwetki :




Co ja poradzę, że ten wzór mnie tak urzekł :


Z tego samego kordonka zrobiłam jeszcze jedną serwetkę. Motyw inny ale także dobrze mi znany


 wielkość serwetki 32 cm:



Co do grubości tego kordonka to cudownie wyglądają pod talerzem ale ja białe serwetki traktuje jako dekorację stołu, ławy czy komody. Pod talerze daję np brązowe, bordowe czy czerwone.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz