czwartek, 21 lutego 2019

ananaski

 Tak mi się spodobał ten wzór, że jak zaczęłam szydełkować to kilka ich zrobiłam, w trzech kolorach:



Białe zrobiłam też w trzech rozmiarach 21cm, 27cm i 29cm, kordonkiem muza 20 i maxi. Użyłam zatem dwóch szydełek 1,1mm i 1,5mm:



czerwone mają po 21cm i są wykonane kordonkiem muza 20. Szydełko które używam do tej niteczki to 1,1mm 



a niebieskie są 24-centymetrowe, wykonane kordonkiem maja 8 i szydełkiem 1,5mm:



Te serwetki pięknie się układają bez krochmalenia. Ja jednak je usztywniłam, starałam się w miarę równo ułożyć i oto efekt mojej pracy. 

8 komentarzy:

  1. przeurocze są Twoje ananaski! każdy kolor prezentuje się inaczej i każdy ma swój urok!

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Szydełkuję już w jasnym niebieskim kolorze. Ciekawe jaki będzie efekt. Pokażę wkrótce.

      Usuń
  3. Ten wzór bardzo mi przypadł do gustu. Nieważne, który kolor. Wszystkie są śliczne! Gdybym miała ten wzór i włóczki w kolorach , do wyboru, też zrobiłabym identyczne. Śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie się prezentują te Twoje kolorowe serwetki:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wzorek jest piękny, szydełkuję je w różnych kolorach. Każdy ma swój urok. Dziękuję

      Usuń
  5. Krásná práce, skvělý blog. jamala

    OdpowiedzUsuń