wtorek, 29 stycznia 2019

Układanka

Powtarzalność jednego motywu - można tak szydełkować i szydełkować ... aż powstanie nie tylko piękna serwetka czy duża serweta ale nawet obrus. Ja miałam dwa i trochę kordonki babylo 20 melanżowe :

 
Schemat znalazłam w gazetce "Diana Robótki" 1/2018.  Wyszedł mi piękny kolorowy kwadracik o wymiarze: 67cm , lekko elastyczny i do tego pasujący na każdy stół kwadratowy, prostokątny czy okrągły, mały, większy czy duży. Wszystko zależy jak położy się to cudeńko :



 

W koszyczku miałam także ten kordonek ale babylo 10. Z niego stworzyłam małe serwetki różnego wzoru - 6 kwadratowych o wymiarze 9cm każda, trzy okrągłe pod filiżankę o wymiarze 14cm i jedna większa okrągła o wymiarze 32cm:






Mam zatem kolejny melanżowy komplet:


Bardzo podobają mi się te kolorki.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz