sobota, 23 grudnia 2017

Serweta z elementów ...

 ... małych takich około 8-9 centymetrowych ... w połączeniu dało to wymiary 51 cm na 71 cm ...

  

 Tę śliczną serwetę zrobiłam na zamówienie dla koleżanki ... i robiłam ją z pewnymi oporami, że się nie spodoba. Obiecałam, że zrobię taką z elementów podobnych do serwetki poniżej:


 a tu nic mi nie wychodziło w połączeniach ... dużo muszę się jeszcze nauczyć. 

Postanowiłam poszukać w internecie czegoś podobnego, co pokaże jak to wszystko połączyć. No i znalazłam ... ale czy naprawdę jest to coś podobnego?


Wzór ten bardzo mi się spodobał. Jest prosty do wykonania tylko pracochłonny ... sporo niteczek jest do ukrycia. Jest jednak tak wdzięczny do dziergania, że z rozpędu robię już kolejną serwetę ... ale o tym innym razem ... teraz to co mi wyszło :


kordonek maxi bora, szydełko 1,5mm :


Koleżanka zadowolona :) i to jest dla mnie najważniejsze. Trafiłam i cieszę się, że się spodobała. A efekt końcowy ... w nowym miejscu ... jest taki :


Pozdrawiam serdecznie :)

2 komentarze: