czwartek, 28 marca 2019

czerwone kwiaty

W kalendarzu mamy wiosnę ... u mnie w strefie szydełka wiosennie ... zatem kwiaty. Mam kilka kordonów w kolorze czerwonym, chętnie szydełkuję coś z nich. Tym razem stworzyłam dwie serwetki:
Pierwsza to róże:


43 centymetry, kordonek bora maxi, szydełko tulip 1.5mm:


Druga serwetka to po prostu piękny 42-centymetrowy kwiat :) :


Także kordonek maxi tym razem madame tricote... czym się różni od bora nie wiem ale podobają mi się zatem je używam:



Jedna i druga niteczka bardzo przyjemna w szydełkowaniu i miła w dotyku. 


9 komentarzy:

  1. Prześliczne serwetki! Cudownie im w tych kolorach. Ja też lubię te rodzaje nici. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, zachwycające serwetki wydziergałaś.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczny kolor, serwetka jest cudna. To wykonanie tak równiutkie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nádherné ubrousky i barva se mi líbí. M.

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne serwetki a ta czerwień chwyta za serce:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne serwetki. Obydwie bardzo ładnie wyglądają.
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Obie piękne, a czerwony kolor dodaje im uroku!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń