czwartek, 15 marca 2018

Białe serwetki 3


spodobały mi się ... :)
Wymiary tej to 36cm :



Wszystkie zrobione kordonkiem Muza20, szydełkiem TULIP 1,1mm:


Ta ma 33cm średnicy:


Kolejne ... to dwie serweteczki z wzorkiem w tulipany ... to tak wiosennie i myślę, że ten wzorek będzie piękny także w kolorkach ... i tak chyba sobie je udziergam :)


Tulipanki to wielkość 22cm:


Wzory znalazłam w internecie. Nie wiedziałam ile zejdzie mi nitki ... jakiej wielkości wyjdą ... ale szydełkowałam. Miło się je tworzyło.

14 komentarzy:

  1. Mnie też się spodobały ! Wzory są zjawiskowe :)
    Jak możesz podeślij wzorki - jeśli to nie problem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Problemu nie powinno być. Wzorki są w internecie. Poszukam i prześlę

      Usuń
    2. Dodam jeszcze, że czasami kombinuję i zmieniam coś tam z wzorkiem ... tak było w przypadku środkowej serwetki. Skróciłam ją ... taka podobała mi się bardziej.

      Usuń
    3. Odpowiadam na pytanko:stronka internetowa z której korzystałam to http://kiraschemecrochet.blogspot.com/
      dwie serwetki które zrobiłam z tej stronki to:
      1. http://kiraschemecrochet.blogspot.com/2018/02/scheme-crochet-no-3138.html
      2. http://kiraschemecrochet.blogspot.com/2018/02/scheme-crochet-no-3149.html
      3 tulipany jakoś nie mogę znaleźć ale mam filmik:
      https://www.youtube.com/watch?v=oqzwWl0hZ6U
      Pozdrawiam

      Usuń
  2. wszyskie bardzo ładne.
    Biały to taki elegancki kolor

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spodobały mi się białe serwetki i jakiś czas temu zaczęłam je szydełkować ... białe są eleganckie, tak. Służą mi dekoracyjnie na półkach czy ławie. Kolorowe najczęściej są pod filiżanki czy kubeczki ale i jako ozdoba na ławie także goszczą. Pozdrawiam

      Usuń
  3. Śliczne serwetki! Zerknęłam również na te wcześniejsze posty i jestem zachwycona Twoimi udziergami :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne serweteczki wydziergałaś!!! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Urzekły mnie tulipanki i zrobiłam taką jedną czerwoną serweteczkę ... muszę wykończyć i usztywnić ... pewnie wkrótce pokażę.

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Jest tyle pięknych wzorów ... chciałabym mieć wiele z nich ale chyba się tak nie da :)

      Usuń
  6. Przesliczne serwetki.Chetnie skorzystam że wzorów .Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń