poniedziałek, 12 lutego 2018

"beżowe" dodatki

Upływający czas zostawię bez komentarza ...
Pokażę zaś co zrobiłam ostatnio ... jest tego troszkę ... robię kilka prac i niektóre już skończyłam.
 Oto pierwsze z nich ... zostało mi troszkę resztek z maleńkich kordonków zatem ... zrobiłam małe dodatki pod kubeczek czy filiżankę:


mniejsze - sześć serwetek mają każda po 15cm średnicy, ta większa ma 20cm.

 
W swojej kolekcji resztek miałam także czekoladowo-melanżowy kordonek. Starczyło na jedną serwetkę 20cm średnicy ... rozmiarem i wzorem pasuje do większej beżowej :


Razem wyglądają właściwie jak komplecik :



Szydełko TULIP 1,25mm idealnie pasowało mi do tego kordonka. 


Zostaje tylko zalać gorącą czekoladą i ... spędzać miło czas. A jak wypije się już tę czekoladę to ... zacząć szydełkować ?! kolejny projekt :) Hm ... albo ruszyć w teren ... zauważyłam, że bardzo żywotne zrobiły się ostatnio sikorki i wróbelki z mazurkami. Jak dopisze pogoda to chyba one będą na pierwszym planie mojego aparatu :)
Pozdrawiam serdecznie

5 komentarzy:

  1. Bardzo ładne, moja ulubiona kolorystyka
    Masz rację, w naszym ogrodzie też szaleją ptaki

    OdpowiedzUsuń
  2. Super taki komplecik! Takich serwetek nigdy zbyt wiele:)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękny komplecik!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie wyglądają w tych kolorkach:)

    OdpowiedzUsuń